fredag den 10. februar 2017

Brug for en notesbog, så se her!


I går fik jeg en pakke med den flinke GLS-mand Brian. Den var fra CulturePlus som forhandler Paperblanks notesbøgerne her i Danmark. Det var lidt af en overraskelse for jeg ventede ingen pakker.

Nå men jeg pakkede pakken ud og frem dukker 4 flotte notesbøger og et "Good Luck" kort som også er vældig fint. Stor var min overraskelse da jeg pakkede den store notesbog ud. Nøj hvor var den altså bare smuk og så passer den så meget på mig og det jeg kan lide.



De tre af notesbøgerne er linieret og den store med Victor Hugo er med blanke sider.

Øverst i venstre hjørne er "Paintet Botanicals" "Blooming Wisteria". Det er en mini med 176 sider. Illustrationen er meget meget flot med blå blomster. Har læst mig til at det er kinesisk blåregn som pryder bogen.

Øverst i midten er en "Venetian Mornings" "Fiamma". Det er også en mini med 176 sider. Illustrationen er rigtig flot i rød og guld med et indlagt mønster af røde, gule og grønne firkanter med guldcirkler.

Øverst i højre hjørne er et meget fint kort hvor der står "good luck". Illustrationen er en firkløver som er lavet med blyantrester når man spidser den. Det er en genial ide at bruge det til kort. Det er designet og lavet af Ruth Jackson.

Nederst til venstre er en "Venetian Mornings" "Celeste". Det er en medium med 144 sider. Illustrationen er rigtig flot i blå og guld med et indlagt mønster af blå, lilla og  røde firkanter med guldcirkler.

Nederst til højre er en ""Embellished Manuscripts" "Victor Hugo, Les Miserables". Det er en ultra wrap med 144 sider. Illustrationen er så mega hammerende flot at det er en man næsten skal opleve i virkeligheden. På forsiden Victor Hugo's signatur og noget af hans manuskript og på bagsiden finder man det som blows you away. Her er signatur tegningen til Les Miserables. Den lille pige som står med en kost og kigger direkte på dig med sine sørgelige øjne.

Jeg synes denne her notesbog er noget af det smukkeste jeg nogen sinde har set. Den har wow faktor og nøj jeg er glad for at CulturePlus har valgt at sende den til mig. Det siger jeg tusind tusind tak for af hele mit hjerte.

Som papirnørd kan man aldrig få for mange notesbøger og sådanne har jeg det helt ind i mit hjerte. Specielt når de er så flotte som dem man kan få fra Paperblanks. De kan jo bruges til alt, lige fra træningsjournal, dagbog, madplaner, notatbog osv osv. Det er kun fantasien der sætter grænser.

Smider lige lidt billeder af hver enkelt notesbog så I kan nyde dem og hvis I er forelsket så gå I jeres lokale boghandel og spørg efter Paperblanks. Du vil ikke fortryde det.








Medic out.

Ingen kommentarer: