fredag den 9. december 2016

Godter fra Paperblanks :-)

I dag kom posten forbi med en ret let pakke til mig. Jeg troede det var en termokande som jeg har bestilt for en måned siden. Men det var det ikke. Det var godter fra den flinke Kristian fra Paperblanks :-)

Nøj det var spændende at åbne pakken og se hvad der var indeni. Jeg fandt fire indkøbsnet med hver sin tekst på:

"Hej smukke vil du se min bogreol?"
"Jeg elsker bøger"
"All you need is love books"
"Don´t do drugs, do books"

Plus en meget smuk kalender for 2017 i et mønster fra Persien som hedder Safavid. Der er en uge på den ene side og en linieret side på den anden inklusiv en telefon- og adresseliste bagerst i en slags dokument lomme. Der er magnet lukning på forsiden også i et meget flot udført mønster.

Derudover fik jeg to små meget smukke æsker i metal med tic-tacs i. De er dekoreret med et smukt design som jeg ikke lige ved hvad hedder. Men du kan se det på billedet længere nede.




De fire indkøbsnet er lige noget for en ægte bognørd som mig. De er ganske enkelt rigtig fede. Papirnørden i mig har kigget i kalenderen og kærtegnet det meget smukke motiv som den er dekoreret med plus de to metalæsker er studeret om og om igen.

Sidder faktisk og overvejer om jeg skulle give de fire indkøbsnet et nyt hjem. Give dem til nogen som ville sætte lige så stor pris på dem som jeg gør. Har jo allerede fået et net hvor der står "Hej smukke vi du se min bogreol?" som jeg er rigtig glad for.

Plus det at jeg allerede har en kalender til 2017 som jeg selv har designet for et stykke tid siden gør at den meget smukke Safavid kalender måske også skal omplaceres til en person som ville sætte pris på den og dets vidunderlig motiv.

Den ene af æskerne kunne måske også finde en ny ejermand da de er perfekte som pilleæsker til ens taske til både hverdag og fest.

Nu må vi se hvad jeg finder på. Det kan være at nogle af mine rigtige gode venner bliver begavet med en ekstra lille julegave fordi jeg er så glad for at have dem i mit liv som jeg er. Det kan også være at jeg smider nogle af tingene op på bloggen i en lille julekonkurrence. Det finder jeg ud af i løbet af weekenden.

Jeg siger tusind tak til Paperblanks og Kristian for de fine ting. Jeg er vild med dem :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: