onsdag den 17. august 2016

Lad mig præsenterer....

Coveret til den søde Eey aka Katja Berger's debutbog "De 7 Synder" som udkommer den 22. september på Forlaget DreamLitt.


Vi er rigtig mange der har fulgt med i processen med udgivelsen af bogen og jeg er mega pænt meget stolt af hende for at det lykkedes og den bliver helt sikkert et hit, hvis der er rigtig mange der køber den når den udkommer.

Det vi også har glædet os rigtig meget til er hvordan coveret ville se ud for det har vist ikke været nemt at få Katja's vision ned på papir.

Men hvis jeg skal sige det så er det lykkedes rigtig rigtig godt. Man kan ikke andet blive draget mod hvad bogen vil fortælle af en spændende historie og hvem de to karakterer er og hvad de har med hinanden at gøre. Det er ikke en pussenusse kærlighedshistorie der portrætteres, men en kamp på liv eller død mellem det gode og det onde.

Jeg elsker at det er dysteret og mørkt. Det viser bare at ikke alt er hvad det skal være og vi nogen gange har brug for en helt til at redde den verden vi lever i. Plus det at coveret fylder både forside og bagside. Det er totalt for mega fedt. Det giver ligesom et ekstra spark til ens fantasi.

Coveret er udarbejdet af Peter Nielsen fra PN Create og grafiker Mikkel Zeeb  står bag opsætning af bagsidetekst, logo, titel og forfatternavn.


I skal da også lige have bagsideteksten som jeg håber vil være en rigtig god teaser til at I alle sammen går ud og køber bogen når den udkommer.

Bagsiden fortæller:

Før DE 7 SYNDER herskede syv guder over verden.
Før DE 7 SYNDER levede mennesker, elvere og dværge i harmoni.
Før DE 7 SYNDER var der intet mørke.

Så kom DE. Og ændrede alt.

Teenageren Kane opdager først, hvilke kræfter han bærer på, da han bliver suget ud af sin kedelige gymnasieverden og ind i et magisk univers, der er på randen af undergang. Med hjælp fra magikeren Aisha må han opfylde en ældgammel profeti, finde og besejre de syv synder og vælte mørkets konge af tronen. Men undervejs må Kane sande, at den største fjende ikke altid kommer udefra. Og er han villig til at ofre det eneste, der er mere værd end livet selv?

DE 7 SYNDER er en fantasyroman om kampen mellem det gode og det onde, om at finde sig selv og leve med sine valg. Også de svære af dem.


Skal hilse fra Katja og sige at hun er at finde på Fantasyfestivalen i Esbjerg den 17. -18. september og BogForum i Bella Centeret fra den 11.-13. november hvis man gerne vil møde hende og få en snak og en autograf i sin nyindkøbte bog :-)

Hvis man gerne selv vil følge Katja så kan man gå på hendes hjemmeside som jeg har linket til øverst i indlægget eller på hendes facebook side Katja Berger - Forfatter. Ville have fundet et fantastisk godt billede at vise jer, men det må vente til jeg har lokket et ud af hende :-)

Her kan man også se hvilke andre arrangementer hun vil deltage i i løbet af efteråret.

Personligt glæder jeg mig rigtig meget til at få fingerende i bogen og sætte mig ned med en god kop te og læse om Kanes eventyr og udfordringer, det kan kun blive spændende læsning :-)

Køb bogen når den udkommer og nyd en fantastisk historie om kampen mellem det god og den onde og om de valg man må tage for at komme videre.

Medic out.

1 kommentar:

Katja sagde ...

Åh hvor er du sød Bogsmølf. <3 Hvor er det bare et fint indlæg, og hold op du har fået meget ud af Kanes historie allerede. Virkelig godt opfanget med stemningen og mange af detaljerne. :)
Jeg håber at du vil nyde hans eventyr og historie, når du får fingre i den. Jeg ville blive så glad, hvis den kunne leve op til nogle af forventningerne og faktisk formå at blive en rigtig bestseller på forlaget. DreamLitt har troet sådan på mig, og jeg vil gerne kunne leve op til det. :D