mandag den 7. oktober 2013

Bogbloggertræf lørdag 5. oktober


Lørdag var jeg som nævnt til Bogbloggertræf i København. Det er et tilbagevende arrangement som søde Eey bruger tid til at planlægge for os bogbloggere der elsker at læse bøger og blogger om det. Denne gang var vi 20 piger samlet og tiden fløj afsted. Det blev snakket bøger, bøger, bøger, Harry Potter og endnu flere bøger. Det gik ikke stille for sig og det blev grinet en masse og snakket en masse. Faktisk så meget at mine ører summede da jeg kom hjem sent lørdag aften.

Vi mødtes kl. 1200 til en lækker buffet som jeg tidligere har omtalt.. Eey havde lavet sin fantastiske pulled pork som jeg som regel går og savler over i flere dage inden vi skal mødes. Jeg blev så dejlig mæt at jeg næsten ikke kunne klemme mere ned.





Efter maden så skulle de små grå boghjerneceller motioneres ved at Eey og Mathilde fortalte os at nu var der bogjeopardy og vi skulle deles op i 4 hold. Vores meget fine bordkort blev samlet ind og lagt i 2 poser. Der blev herefter valgt 4 holdkaptajner som så trak et navn indtil poserne var tomme. Der blev godt nok quizzed til den store guldmedalje og alle var super ivrige til at ville svare på spørgsmålene også selv om man måske ikke lige lå inde med svaret. Specielt hold 1, der også vandt, var utrolige hurtige og kunne næsten gætte alt hvad det blev spurgt om.


Jeg kom på hold nr. 2 og vi klarede os rigtig godt med at være rosinen i pølseenden på en 4. plads da konkurrencen endelig var forbi. Det var sjovt at prøve og vi hyggede os og det var jo det det hele handlede om. Herefter blev der delt præmier ud og dem skriver jeg om i et andet indlæg så dette her ikke bliver alt for lang.





Mangler lige at runde kagebordet. Søde Eey havde endnu en gang overgået sig selv med at blandt andet at bage min favorit kage: Hindbærsnitter. Jeg er helt pjattet med hendes hindbærsnitter og jeg fik plads til hele 3 stykker mens vi quizzede løs hehe.




Hindbær Tiramisu

Deltagerne denne skønne dag var:
Eey(Katja)MarieKatjaXeniaSabrinaRikkeGitteSabrinaAndraTanjaAnnaMajaKarina,
MathildeSusanneSimoneIreneKirstineIda.

Tusind tak til alle for en super fantastisk dag. Jeg rocker hyggede mig og fik vist næsten snakket med alle. Glæder mig allerede til foråret hvis Eey bestemmer sig for at lave endnu et træf for os bognørder.

Jeg har lagt de billeder jeg tog udover dem som jeg har med i indlægget ind på min picasa: Bogbloggertræf billeder hvis I har lyst til at se dem :-)

Medic out.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

alle de billeder får mig sådan til at smile, for det var en mega fed eftermiddag og jeg er så glad for endelig at have mødt jer :)

Rikke'M sagde ...

Fantastiske billeder, du har fået taget! Jeg glemte nærmest selv mit kamera i tasken, æv :b

Men det var i hvert fald en skøn dag. Og hvor var det hyggeligt at møde dig! :)

Anonym sagde ...

Tak for en fantastisk dag! Skønne skønne skønne billeder du har fået taget. Jeg synes at det var rigtig sjovt at møde dig igen, og jeg glæder mig til næste omgang :D

Held og lykke med hele flytningen når du kommer der til. Jeg håber at alt kommer til at gå som det skal.

Karin sagde ...

Skønne billeder, jeg fik slet ikke taget nogen. Kun af vores landkort som gav forbavsende få rigtige. :0)

Mathilde sagde ...

Sikke en masse gode billeder! Og god idé at samle resten i et album også, så de er tilgængelige... Jeg synes i hvert fald, at det er hyggeligt at sidde og kigge tilbage på sådan en dejlig dag :)

Sabrina sagde ...

Tak for i lørdags, det var rigtig hyggeligt :) Og godt at se dig endnu en gang :D